Blokker introduceert nieuwe folder

15-07-2016 (13:32) - Marketing

Dit weekend ontvangen ruim 5,8 miljoen huishoudens in Nederland de eerste, totaal vernieuwde folder van Blokker. De nieuwe folder is geheel in lijn met de door de retailer in april geïntroduceerde huisstijl.
 
Robert Bohemen, directeur Marketing & Formule Blokker, over de nieuwe folder: 'Als organisatie vernieuwen en onderscheiden wij ons in rap tempo. Daar hoort ook een restyling van de folder bij. De focus ligt op de belevingswereld van de consumenten thuis. Wij willen hen helpen om van hun huis een thuis te maken. Onze producten zijn onze helden en deze komen in de vernieuwde folder nog meer tot hun recht'
 
sfeerfotografie
In de nieuwe folder wordt onder meer gebruik gemaakt van sfeerfotografie. Daarnaast wordt er gewerkt met thema’s, welke steeds de basis vormen voor alle communicatie-uitingen. Hierbij ligt de focus op het inspireren van de klant. ‘Happy Summer’ is het eerste thema dat centraal staat in de vernieuwde folder.
 
geleidelijk wennen
Blokker kiest voor een gefaseerde uitrol van de nieuwe huisstijl om de consumenten geleidelijk aan te laten wennen aan het nieuwe logo en uiterlijk van Blokker. In het najaar zal de nieuwe look & feel in alle communicatiemiddelen zichtbaar zijn.
 
De opmaak van de folder is ontwikkeld in samenwerking met KSM Communicatie en Studio GROUNDFLOOR.

Bureaus

Media

Economisch