Calvé Pindakaas wordt partner van KNVB

05-03-2019 (11:49) - Marketing

Afgelopen zomer bracht Calvé Pindakaas voor het eerst een reclamespot uit met een vrouw in de hoofdrol: Lieke Martens. De reclame werd bekroond met een tweede plek bij de Ster Gouden Loeki verkiezing en een vervolgstap kon daarom niet uitblijven. Vanaf vandaag is Calvé partner van de KNVB en steunt daarmee de OranjeLeeuwinnen richting Frankrijk.


De samenwerking zal worden afgetrapt met een zoektocht naar Ballenmeiden voor de oefenwedstrijden van de OranjeLeeuwinnen in april en juni 2019. 'Met deze samenwerking willen we kinderen met grote dromen inspireren. We weten dat er heel veel jonge voetballertjes zijn die dromen van een positie in het Nederlands elftal, aldus Janina van der Drift, Marketing Manager bij Calvé Pindakaas. 'Hen geven we nu de kans om de belangrijke taak van ballenmeid of -jongen uit te voeren en de OranjeLeeuwinnen van dichtbij mee te maken.' 


Jean-Paul Decossaux, directeur commercie bij de KNVB:  'We zijn blij en trots dat Calvé zich structureel gaat verbinden aan het vrouwenvoetbal en de OranjeLeeuwinnen. Na de succesvolle commercial met Lieke Martens, is dit een mooie vervolgstap om het Nederlands elftal in aanloop naar Frankrijk en het vrouwenvoetbal in het algemeen weer een stap verder te brengen. Calvé is natuurlijk een oer-Hollands en sterk merk, dus we kijken uit naar onze samenwerking.' 


selectiedag

Calvé Pindakaas organiseert op zondag 31 maart een speciale selectiedag voor 50 deelnemers op de KNVB Campus. Kinderen van 12 tot 16 jaar maken dan kans op een ticket voor de selectiedag bij aankoop van twee pindakaasreep-verpakkingen, waarvan de bon geüpload kan worden via de website. De ballenmeiden en -jongens zullen de OranjeLeeuwinnen vervolgens in april en juni bij de laatste wedstrijden voorafgaand aan het komende wereldkampioenschap vergezellen. 


Bureaus

Media

Economisch