Cartoon Network EMEA breidt modelijn voor The Powerpuff Girls uit

Cartoon Network EMEA breidt modelijn voor The Powerpuff Girls uit

21-09-2017 (14:56) - Marketing

Cartoon Network bouw tverder aan samenwerkingen met modemerken in EMEA, voor een frisse kijk op The Powerpuff Girls. De nieuwste partners  benadtrukken de kernwaarden van vrouwelijke kracht, vriendschap en plezier en bieden tegelijkertijd creatieve producten voor zowel nieuwe als bestaande fans.  

blijvend populair

Johanne Broadfield, VP of Cartoon Network Enterprises EMEA legt uit “We geloven dat The Powerpuff Girls echt potentieel heeft om een blijvend populair modemerk te worden, dankzij de relevantie, brede commerciële doelgroep en sterke sociale referenties. Bovendien kunnen we dankzij de rijke en levendige look van het merk aansluiten bij de groeiende hype, met behulp van spannende en creatieve samenwerkingen in iedere retail tak.” 

 
Cartoon Network werkt samen met een groot aantal modewinkels in heel Europa. Een nieuwe samenwerking is opgezet met e-tailer Daisy Street, die naast ASOS, New Look en Zalando, dameskleding lanceert met t-shirts, truien en sweatshirts. Het Europese aanbod kinderkleding van The Powerpuff Girls wordt verder uitgebreid met een samenwerking tussen Cartoon Network en het Spaanse modemerk Lefties, en Commerciale Campana Srl ontwikkelt een kinderschoenen collectie. Deze nieuwe collecties zijn vanaf januari 2018 verkrijgbaar.    
 

Cartoon Network heeft ook een overeenkomst gesloten met lokale partners in de EMEA regio, gericht op zowel kinderen als volwassenen, zoals CYP Imports (tassen), SunCity (kinderkleding en accessoires) in Iberia, Tvoe in Rusland (vrouwenkleding DTR), Cookie in de Benelux (kinderkleding, vrouwenkleding en accessoires) en Sahinler in Frankrijk (kinderkleding, vrouwenkleding en accessoires).
 

Daarnaast presenteert Fyodor Golan, als onderdeel van London’s FashionWeek Festival, op zaterdag 23 september de stoere Powerpuff Girls AW17 collectie tijdens een catwalk-event van de Londense designer. Fyodor Golan creëert ook een pop-up winkel waar consumenten hun favoriete artikelen uit het assortiment kunnen kopen, dat nu wereldwijd verkrijgbaar is via high-end boetieks en warenhuizen.

RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch