Culturele hoofdstad krijgt eigen dropje

17-11-2017 (10:45) - Marketing

De directies van Concorp en Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018 hebben een partnerovereenkomst ondertekend. Het meest unieke van deze samenwerking? Concorp introduceert onder haar dropmerk Oldtimers een speciaal dropje voor Leeuwarden-Fryslân Culturele Hoofdstad van Europa 2018.


authentiek Fries dropje

Met de samenwerking laat Concorp zien dat ze trots is op de Friese oorsprong van haar fabriek. De productie begon immers ooit in Leeuwarden. Volgens het bedrijf is er maar één manier om deze trots goed uit te dragen en dat is met het Friese dropmerk bij uitstek: Oldtimers. Thijmen Peter de With, CEO van Concorp, kan nog geen tipje van de sluier lichten over de smaak van het nieuwe dropje. ,'Het product is nog in ontwikkeling. Maar zoals men van Oldtimers gewend is, focussen we op de authentieke en kwalitatieve smaak. Een dropje waar iedereen van houdt!.'

Het speciale dropje is in samenwerking met Poiesz Supermarkten ontwikkeld en zal daar vanaf januari 2018 exclusief verkrijgbaar zijn.

 

Bureaus

Media

Economisch