Dirk deelt decembergedachte met 1000 gevulde tassen

10-12-2019 (14:07) - Marketing

December staat bij Dirk in het teken van delen en daarom deelt de supermarktketen in december 1000 gevulde boodschappentassen uit aan mensen die het goed kunnen gebruiken.
 
Marcel Huizing, directeur Dirk, licht de actie toe: ‘Ik roep Nederland op om iemand te nomineren voor een volle tas. Wie verdient er volgens jou een tas? Iemand die altijd jouw stoep sneeuwvrij maakt? Of iemand die de eindjes aan elkaar moet knopen? Bij Dirk willen we iedereen in staat stellen om samen de feestdagen te vieren. De maand december is een periode van sociale verbondenheid, het past bij Dirk om daaraan bij te dragen. Binnen de winkel en buiten de winkel!’
 
Mensen kunnen tot 15 december iemand nomineren die een volle tas verdient en maken dan zelf kans op gratis boodschappen ter waarde van 1000 euro. Inmiddels zijn al 500 winnaars bekendgemaakt. Op 16 december worden de volgende 500 geluksvogels getrokken. Meer informatie over de actie hier.

Bureaus

Media

Economisch