Dit is de Shortlist SAN Next Merkenbouwer 2019

13-08-2020 (07:00) - Marketing

In het kader van het gekozen thema voor het nieuwe SAN Jaarboek 2019 - WERK AAN JE MERK met als subtitel Ode aan de merkenbouwers - werd het SAN bestuur geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet want zij zijn immers de toekomst van ons vak.
 
Daarvoor heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) was direct enthousiast om dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vorm te gaan geven.
 

Criteria SAN Next Merkenbouwer

Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.
De jury SAN Next Merkenbouwer is verheugd om de 3 kandidaten van de Shortlist 2019 bekend te maken, in alfabetische volgorde:
 
Renee Kiesouw (Parrano/Milner Kaas)
Femke Koenen (Samsung)
Fleur Osté (Unilever | Andrélon)
 
 
Op donderdag 17 september 2020 vindt bij Top of Minds in Amsterdam de jurering van de drie Shortlist kandidaten plaats. Na de presentaties van deze drie genomineerden en een plenaire discussie, wordt er direct gestemd. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Live Stream uitzending vanuit Studio 21: de Uitreiking SAN Accenten 2019, 30 september 2020, 16.30 uur.
 

Jury Merkenbouwer 2019

Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert

Vijf juryleden:
Top of Minds Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2018 Arno de Jong, CMO Nederlandse loterij
Consistent Accent 2018 Michiel Dammen, CMO Dienst Publiek en Communicatie
Next VEA Legend Tim van der Wiel, Founder GoSpooky
SAN bestuur/KPN Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie
 

Bureaus

Media

Economisch