Dobbi gaat in op ergernissen rond wassen en stomen

19-06-2018 (11:29) - Marketing

Dobbi, de nieuwe digitale was- en stomerijdienst haalt kleding op bij consumenten en levert het schoon binnen 48 uur retour. Oprichters van de start-up, Ruben Van Pelt en Maurits Tiethoff, werkten de afgelopen maanden samen met \ MOBILE STRATEGY, TBWA \ NEBOKO en Linden en Barbosa om het mobiele platform te bouwen, de merkidentiteit vast te leggen en de persintroductie te verzorgen.


Geoff Coyle, Managing Partner van TBWA \ NEBOKO: "We houden ervan om een traditionele markt open te breken en dat is precies onze missie met dobbi. Het bouwen aan het merk samen met Maurits en Ruben heeft ons team met veel plezier gedaan en we zijn enthousiast over de toekomst van dobbi", TBWA \ NEBOKO heeft de merkstrategie, naamgeving, visuele identiteit en campagne gedaan.  


Ruben van Pelt en Maurits Tiethof: 
"We zijn erg dat \ MOBILE STRATEGY en TBWA \ NEBOKO onze strategische, creatieve en platformpartners zijn. Net als Linden & Barbosa die zorgde voor onze communicatie- en PR-strategie. Alle publiciteit in de lanceringperiode heeft gezorgd voor een vliegende start, waardoor we ons concept nu versneld landelijk kunnen uitrollen.”

 

schoon zonder ergernis

De campagne voor de tech start-up is begin juni gestart. De 'Skip'-campagne gaat in op alle ergernissen rond wassen en stomen, van sorteren tot te laat komen bij de stomerij. Dit kun je vanaf nu overslaan oftewel ‘skippen’, volgens dobbi


 


Bureaus

Media

Economisch