Dommelsch heeft uitstraling vernieuwd en lanceert 0,0%

18-07-2018 (09:58) - Marketing

Dommelsch is vanaf nu verkrijgbaar in een nieuw jasje. Met de nieuwe uitstraling wil Dommelsch zich nog nadrukkelijker profileren als goed, betrouwbaar en betaalbaar alternatief in een steeds complexere wereld van (speciaal)bieren.
 
Daarbij introduceert het eeuwenoude merk nu ook een 0,0% variant. Dit maakte Dommelsch gisteren bekend tijdens de officiële onthulling van de plannen in de Dommelsche bierbrouwerij, waar al sinds 1744 bier wordt gebrouwen.


Economische en sociale rol blijven vervullen

Dommelsch heeft sterke roots in de regio Valkenswaard.  In de Randstad wint met name Dommelsch pils in blik aan populariteit. In de nieuwe uitstraling staat de Dommel centraal, als eerbetoon aan de inwoners langs de Dommel. Zij dragen de brouwerij – de oudste nog werkende van Nederland volgens NederlandseBiercultuur.nl – al 274 jaar een warm hart toe. Met 190 werknemers is de Dommelsche bierbrouwerij één van de belangrijkste werkgevers van de Gemeente Valkenswaard, aldus burgemeester Ederveen tijdens de onthulling. En ook in de toekomst wil de Dommelsche bierbrouwerij haar economische en sociale rol in de gemeente en regio blijven vervullen. 
 
.

Bureaus

Media

Economisch