Duyvis lanceert eigen assoriment pindakaas

04-08-2021 (15:47) - Marketing

Met 200 jaar expertise in noten, maakt Duyvis de stap naar een nieuwe categorie met de lancering van twee nieuwe pindakaasproducten: Naturel en Sweet & Salty. Pindafans kunnen zich nu verlekkeren op twee gloednieuwe Duyvis pindakazen, onder de naam ‘That’s Peanut Butter!’
 
Duyvis werd opgericht in 1806 en verkoopt al sinds de jaren ‘60 zakjes pinda’s. Dankzij meer dan 200 jaar aan ervaring ontpopt het merk zich als onbetwiste leider binnen pinda’s en Borrelnootjes in Nederland en België. Het merk slaagt erin om in deze onzekere tijden te doen waar velen niet toe komen, namelijk; nog meer impact creëren. Vertrouwde merken blijken nu extra belangrijk te zijn voor maar liefst 74% van de consumenten. Als beroemdste notenmerk van Nederland staat Duyvis al jarenlang voor onbezorgd plezier. Daarom nu ook Duyvis pinda’s voor op je boterham. Why nut?
 
De eerste ‘That’s Peanut Butter’ pindakaas is puur natuur met 100% pinda’s, zonder palmolie. Daarnaast brengt Duyvis ook ‘Sweet & Salty’ uit, een zoetere variant met de heerlijke smaak van karamel en een vleugje zeezout en zal ook geen palmolie bevatten.
 
Beide producten zijn verpakt in recycleerbare glazen potten en zijn beschikbaar in de betere supermarkten.

 


Bureaus

Media

Economisch