Energieleverancier Qurrent scoort met digital marketing

26-06-2017 (12:02) - Marketing

In het onderzoek van CACI (Digital marketing scorecard Onderzoek 2017) ‘De staat van digitale marketing binnen de Nederlandse Energiebranche’ is Qurrent, dat veel korter dan de andere grote spelers op de Nederlandse markt opereert, verassend op de tweede plaats geëindigd.
 
In het onderzoek zijn de 16 grootste energiepartijen gedurende een maand onderzocht op hun online activiteiten. Er werd hierbij gekeken naar 81 digital marketing factoren, verdeeld over 9 deelgebieden.
NUON noteert nipt de hoogste score in het onderzoek met 983 punten, rapportcijfer 7.2. Qurrent scoort met 982 punten ook een 7.2 en behaald dus de tweede plek.
 
op de juiste weg
Safira de Witte
, Marketing Manager bij Qurrent: ‘‘We zijn erg trots op het resultaat dat we samen met The online company hebben behaald. Onze performance-based samenwerking werkt voor beide partijen erg goed”.
Oscar Levi, Account Director bij The online company vult aan : “We zijn erg trots op het resultaat dat we samen met Qurrent behaald hebben. Mede door de hoge scores op deelgebieden E-mail en Affiliate Marketing bevestigd ook dit dat we samen de juiste weg zijn ingeslagen”
 
Download de CACI Digital Marketing Scorecard hier.
 

Bureaus

Media

Economisch