ENGIE verlengt hoofdsponsorschap Eye Filmmuseum

01-10-2020 (14:36) - Marketing

ENGIE Nederland blijft hoofdsponsor van Eye Filmmuseum. Het energiebedrijf heeft de samenwerking met een jaar verlengd. ENGIE is sinds 2017 hoofdsponsor.
 
Guido Frenken, Executive Committtee ENGIE Nederland laat weten: ´Voor veel mensen, voor veel bedrijven en ook voor veel culturele instellingen loopt 2020 heel anders dan verwacht bij de start van het jaar. ENGIE wil graag juist in deze uitdagende tijd het partnership met Eye in stand houden en samen met de medewerkers en klanten van Eye en ENGIE op soms geheel nieuwe manieren blijven kijken naar film, duurzaamheid en educatie. We kijken uit naar ons partnership jubileum in 2021!'
 
Sandra den Hamer, directeur Eye Filmmuseum, is erg blij met de verlenging van het partnership: ‘Met ENGIE aan onze zijde kijken we uit naar de viering van het 75-jarig bestaan van het Filmmuseum in 2021. Vrienden ben je in goede en slechte tijden en ENGIE bewijst met deze verlenging een echte vriend van Eye te zijn. Ook is ENGIE voor ons een inspirerende partner op het gebied van innovatie, klimaat en duurzaamheid, vooral natuurlijk waar het gaat om het beheer, behoud en ontsluiting van het Nederlands filmisch erfgoed.´

Bureaus

Media

Economisch