Filling Pieces viert tienjarig bestaan met flagshipstore en docu

30-04-2021 (11:07) - Marketing

Filling Pieces viert tienjarig bestaan met exclusieve documentaire en de opening van de eerste flagship store in Amsterdam. 
 
Modemerk Filling Pieces brengt vandaag een exclusieve documentaire uit om het tienjarig bestaan van het Amsterdamse merk te vieren. De documentaire, ‘Bridging the gap: 10 Years of Filling Pieces’, vertelt het ondernemersverhaal van oprichter Guillaume Philibert Chin en de weg die Guillaume heeft afgelegd om van Filling Pieces een internationaal succes te maken.
 
In de documentaire komen ook belangrijke maatschappelijk kwesties naar voren, zoals discriminatie en mentale gezondheid. De documentaire is vanaf vandaag te bekijken op het YouTube-kanaal van Filling Pieces. 
 
Guillaume Philibert Chin: "Ik ben begonnen met het verkopen van mijn eerste schoen in 2009 in de garage van mijn ouders in Heemskerk. In die tijd waren mooie en luxe schoenen ontzettend duur. Ik wilde met het ontwerp van mijn eerste schoen, de Low Top, de kloof tussen high-end fashion en streetwear mode verkleinen en mooie, luxe schoenen toegankelijk maken voor iedere groep in de samenleving. Deze missie is altijd het uitgangspunt geweest binnen mijn bedrijf en de keuzes die ik als ondernemer en ontwerper heb gemaakt. Ik vind het ontzettend mooi om terug te kijken en het tienjarig bestaan van Filling Pieces te vieren, maar ik kan ook niet wachten op wat de toekomst mij brengt!".

 


Bureaus

Media

Economisch