First Impression bouwt LED-chocoladereep voor Tony's Chocolonely

17-06-2021 (12:34) - Marketing

First Impression, de specialist in fysieke en digitale brand experiences heeft voor Tony's Chocolonely een onweerstaanbare brandstore experience gecreëerd in Lounge 3 van Schiphol Airport. Interactieve LED- en touch screens vertellen daar de missie van Tony's Chocolonely: streven naar een wereld met 100% slaafvrije chocolade.
 
Het populaire chocolademerk wilde een eigen brandstore op Schiphol Airport vanwege de maximale zichtbaarheid voor internationale reizigers. Met name de merkbelofte moest hierin meteen in het oog springen. Door de enorme LED-wand en digital schermen kunnen voorbijgangers en winkelbezoekers niet om de spreuken heen die stof tot nadenken geven: 'Once you know, you can’t unknow', 'Get your sweet activist together', en 'Unequally divided, like the cocoa industry'.
 

Samenwerking

Om tot deze brandstore experience tot stand te brengen, werkte First Impression maandenlang samen met de teams van Tony’s Chocolonely, Schiphol Airport Retail, de retailbouwadviseurs van MRVO en reclame- en ontwerpbureau Brand Junkies. Er werd intensief samengewerkt aan concept, ontwerp, engineering en executie, waarbij First Impression altijd – vanuit een design-gedachte – de technische en praktische haalbaarheid bleef toetsen.

Bureaus

Media

Economisch