Floris van Bommel ontwerpt sneakersnoepje voor Autodrop

22-02-2019 (14:47) - Marketing

Prettig gestoord, grappig, onweerstaanbaar en een beetje brutaal: Autodrop is al jarenlang hetsnoepmerk dat Nederland een beetje leuker maakt. En nu is dit merk een samenwerking aan gegaan met Nederlands meest eigenzinnige schoenenmaker, Floris van Bommel.
 

Het resultaat is sen verrassend en smaakvol snoepje in de vorm van een sneaker. Deze sneakersnoepjes zitten vanaf eind februari tijdelijk als exclusief extraatje in alle doosjes Bosvruchtrode Cadillacs van Autodrop.
 

Winactie

Maar daarmee is het nog niet klaar. Floris van Bommel heeft namelijk niet alleen deze sneakersnoepjes ontworpen, maar ook een real-life versie: een exclusieve, limited edition Autodrop X Floris van Bommel sneaker met allerlei speelse verwijzingen naar de Bosvruchtrode Cadillacs. Tijdens de actieperiode maakt iedere fan van de Bosvruchtrode Cadillacs kans op een paar van die exclusieve sneakers. In 100 doosjes Bosvruchtrode Cadillacs zit namelijk een rubberen versie van het sneakersnoepje. Vind je deze? Dan win je zo’n exclusief paar Autodrop X Floris van Bommel sneakers.

Bureaus

Media

Economisch