Gezonde supermarkt Kazidomi zet voet op Nederlandse bodem

11-04-2019 (15:38) - Marketing

Een op de vijf mensen zegt in de supermarkt verleid te worden tot het kopen van ongezond eten. Kazidomi heeft juist de missie om een gezonde levensstijl voordelig en gemakkelijk te maken. Het concept is al een succes in Frankrijk en België, nu zet de online supermarkt ook voet op Nederlandse bodem. 


Bijna een kwart van de Nederlandse bevolking vindt gezonde producten te duur. Kazidomi wil daarom een goedkopere tegenhanger bieden. Consumenten betalen 100 euro per jaar voor het lidmaatschap, waarbij de consument 20 tot 50 procent korting krijgt op alle producten.


Naast exclusieve aanbiedingen voor leden, garandeert Kazidomi besparingen. Indien een consument niet meer bespaart dan wat hij betaalt, wordt het verschil terugbetaald. Maar een gezonde levensstijl gaat verder dan alleen voeding. Kazidomi biedt dan ook beauty, sport, huishoud, schoonmaak- en babyartikelen aan. 


allergenen

Het assortiment van Kazidomi wordt dagelijks zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd op allergenen met behulp van diëtisten, dokters en gezondheidsexperts. Daarnaast wordt het advies en de recepten van de experts gedeeld op de community van Kazidomi.


'Mijn lactose-intolerantie maakte het lastig om lekkere en gezonde producten vinden, zonder urenlang ingrediëntenlijsten in de supermarkt te bestuderen en veel geld uit te geven. Ik zocht naar een manier om voor mijn lichaam te zorgen en een weg te vinden in het grote aanbod van producten. Zo besloot ik zelf voor een oplossing te zorgen waar mensen die bewuster willen leven of mensen met voedselallergieën gemakkelijk en voordelig konden winkelen', aldus Emna (CEO van Kazidomi).


Bureaus

Media

Economisch