Grolsch en Nederlands Film Festival gaan voor partnership

19-03-2019 (10:23) - Marketing

Grolsch en het Nederlands Film Festival (NFF) gaan vanaf 2019 een samenwerking aan voor minimaal drie jaar. Met het partnership willen Grolsch en NFF de eigenzinnigheid en het karakter van de Nederlandse film en Nederlandse filmtalenten stimuleren en vieren. 


Ard Bossema, Marketing & Strategy Director Grolsche Bierbrouwerij: 'Grolsch houdt van film. Liefst films waarin mensen worden geïnspireerd hun eigen pad te volgen, eigen keuzes te maken. Al jaren genieten vele Nederlanders van het ploppen en drinken van een Grolsch beugel als zij in de bioscoop een film kijken. Om dit nog aantrekkelijker te maken, zijn wij deze mooie samenwerking met het Nederlands Film Festival gestart.'


Silvia van der Heiden, Algemeen Directeur van het Nederlands Film Festival: 'Grolsch en NFF vullen elkaar perfect aan. NFF biedt het platform waar makers en filmliefhebbers samenkomen om kennis te delen, verdieping te geven en te genieten van film. Grolsch versterkt de festivalbeleving met Grolsch Pilsener. Wij kijken zeer uit naar dit partnership.'


De 39ste editie van het Nederlands Film Festival vindt plaats van 27 september tot en met 5 oktober 2019.

 

 


Bureaus

Media

Economisch