Hans Anders, KARWEI en bol.com genomineerd voor de DDMA Email Awards 2020

02-07-2020 (11:52) - Marketing

De jury van de DDMA Email Awards 2020 maakt bekend dat Hans Anders, KARWEI en bol.com zijn genomineerd voor de beste E-mail Campagne van 2020. Daarnaast maken Laura Wijnands (Bikkelhart), Lonieke Schepers (Drukwerkdeal.nl) en Manou Buruwaa (Nederlandse Spoorwegen) kans op de titel van E-mail Professional van het jaar. Tot slot onthult GAMMA dat 100%EMAIL, RapidSugar en Doornvogel zijn genomineerd voor de Battle of the Agencies. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Awards op donderdag 24 september.
 
Juryvoorzitter Frans Reichardt: 'De genomineerde e-mailprofessionals getuigen van een gezonde visie op en passie voor het vak. Zij hebben het in zich een belangrijke bijdrage te leveren aan de toekomst van het vak. De genomineerde campagnes ontlokten de jury kreten als ‘gaaf’, levendig’ en ‘verfrissend’. E-mailcampagnes worden steeds vaker ingericht vanuit klantreizen en worden steeds relevanter door slimmer gebruik van data en techniek voor verdergaande personalisatie en interactie.'
 
Kevin Ruhe, GAMMA: 'Wauw! Wat was het super om te zien dat maar liefst 13 bureaus zich hadden ingeschreven voor de Battle of the Agencies en daarmee een case wilde uitwerken voor GAMMA. We waren verrast door het hoge niveau van de motivaties en het was daarom best pittig voor GAMMA om uit al die inzendingen 3 bureaus te kiezen. Maar dat is gelukt en wat een prachtig rijtje is het geworden. We wensen ze heel veel succes.'
 
De uitreiking van de DDMA Email Awards vindt plaats op donderdag 24 september 2020 in Square by Gert Blom (voorheen Het Amsterdamse Proeflokaal) in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt mede georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail. De Email Awards worden mede mogelijk gemaakt door de sponsoren: e-Village, Flowmailer, 100%EMAIL, RapidSugar, Doornvogel, Maileon en Mailcampaigns.
 

Bureaus

Media

Economisch