Hartstichting start met social collecteren

29-03-2018 (11:23) - Marketing

Het netwerk van jongeren bevindt zich namelijk niet in de straat of wijk waar ze wonen, maar in hun smartphone. Collecteren werkt bij deze doelgroep dus anders zoals met een betaalverzoek via een Tikkie. 3sixtyfive werd ingeschakeld voor deze campagne onder de naam 'Team LifeLine.'


Aimée van der Pijl van Team LifeLine: "Ik voelde mij vereerd toen ik gevraagd werd voor deze campagne. Zo'n goed doel motiveert mij om alles uit het leven te halen want ik heb wat schokkende cijfers gehoord. Mijn team en ik gaan ons maximaal inzetten om iedereen bewust te maken van deze noodzaak." 

 

team van youtubers

De nieuwe manier van collecteren wordt tijdens de Hart voor Hart campagne onder de aandacht gebracht. 3sixtyfive heeft namens de Hartstichting influencers in kaart gebracht die zich tijdens deze campagne gezamenlijk gaan inzetten. Onder andere YouTubers Alboe, Bokado, Jay Jay en Royalistic en hun team van YouTubers gaan binnen hun eigen format hun fans aansporen om zich aan te melden als mobiele collectant. Tijdens de collecteweek van 8 t/m 14 april, hebben zij het doel om geld in te zamelen voor de Hartstichting. 



 


Bureaus

Media

Economisch