Heineken en ADE verlengen partnership met vijf jaar

15-10-2019 (10:16) - Marketing

Heineken Nederland en het Amsterdam Dance Event hebben hun samenwerking met tenminste vijf jaar verlengd tot en met 2023. Desperados blijft de komende jaren main partner van het evenement. Nieuw aan het partnership is de toevoeging van Heineken 0.0.
 
‘Het Amsterdam Dance Event is voor ons een mooi platform om te laten zien dat wij een breed portfolio hebben voor de conferentie- en festivalbezoekers, perfect om ons alcoholvrije bier verder onder de aandacht brengen', laat David Lette, marketing directeur Heineken Nederland weten. Mariana Sanchotene, directeur stichting Amsterdam Dance Event: 'Heineken en Amsterdam Dance Event zijn diepgeworteld in de Amsterdamse samenleving. We zijn beide uitgegroeid tot wereldwijde A-merken en we zijn er dan ook trots op dat we voor de komende vijf jaar wederom de handen ineenslaan en ons partnership verder uitbreiden. De komende jaren zullen we samen zowel op lokaal als internationaal niveau elektronische muziek cultuur in al haar facetten vieren.'


Museum of Modern Instruments

ADE staat dit jaar in het teken van 100 jaar elektronische muziekinstrumenten en opent het ‘Museum of Modern Instruments’. Een selectie van de meest toonaangevende en invloedrijke elektronische instrumenten van de afgelopen eeuw zijn hier te vinden. Het project maakt onderdeel uit van het culturele dagprogramma en is mede mogelijk gemaakt door Heineken 0.0.

Bureaus

Media

Economisch