HEMA en 100% NL samen in actie voor War Child

29-11-2021 (09:39) - Marketing

Kinderen in oorlog leven voortdurend in hun grootste nachtmerrie. Daarom slaan HEMA, radiostation 100% NL en War Child vanaf vandaag de handen ineen om bij deze kinderen hun angsten weg te nemen en ze weer rustig te laten slapen. Onder het motto ‘Laat Kinderen Weer Dromen’ introduceert HEMA een speciale War Child-pyjama, die vanaf vandaag verkrijgbaar is in alle HEMA-filialen en online. 25% van de opbrengst gaat naar War Child.
 
De actie is vanmorgen vroeg van start gegaan in de radiostudio van 100% NL, waar DJ Koen Hansen in het programma Goedemorgen 100% NL de eerste pyjama aan bassist Jan Derks en drummer Wouter Prudon van de band Chef’Special heeft overhandigd. Om dit speciale moment te vieren, is er een ‘drive-thru pyjama party’ bij de studio van 100% NL georganiseerd, waar luisteraars de eerste exemplaren kunnen kopen.
 
100% NL zal een week lang aandacht besteden aan deze actie en iedereen oproepen om deze unieke pyjama te kopen en zo kinderen in oorlog te steunen. War Child ambassadeurs Vivianne Miedema, Quinty Misiedjan en Britt Scholte zullen de actie, net als vele andere vrienden van War Child, onder de aandacht brengen op sociale media.  

Bureaus

Media

Economisch