Hero Baby lanceert nieuw platform voor moeders

14-05-2017 (06:45) - Marketing

Hero Baby het kersverse contentplatform “Mama is Alles”. Hero Baby gelooft dat een gezond en gelukkig kind begint bij een gelukkige en zelfverzekerde moeder. Daarom introduceert Hero Baby een platform gericht op millennial moeders.

pret-echo
Het platform mamaisalles.nl staat vol met herkenbare verhalen waar moederharten van smelten. Zo is er een videoportretserie geproduceerd, waarin mama’s-in-spé samen met hun vader of moeder de pret-echo bekijken. Ook zijn er interviews met bekende ouders, diepvries-vriendelijke seizoensmenu’s en stijltips te vinden.

relativeren
Dionne van Delf
t, Senior Brand Manager Hero Baby “Door te laten zien wat er allemaal komt kijken bij het moederschap, zie je dat het onmogelijk is om alles perfect te doen. We erkennen dat en relativeren met een glimlach. We zien de diverse rollen van mama en inspireren moeders om ze met zo veel mogelijk plezier te vervullen. We maken de wereld niet mooier dan hij is, maar geven het dagelijks leven wél een knipoog.”
 

samenwerking Hero, DSN, PauwR en Burst
Aan de totstandkoming van het platform werkten meerdere partijen mee. Het concept is een geesteskindje van Hero Baby en creatief bureau Don’t Say Nothing. Ook de strategie, content en redactionele invulling is samen met Hero Baby ontwikkeld door DSN. Digitaal bureau Burst ontwikkelt het platform en PauwR is verantwoordelijk voor de digitale mediastrategie en –uitvoering. De redactie van Mama is Alles wordt gevormd door een aantal vaste journalisten, gastcolumnisten, een koks-duo en fotografen.


Bureaus

Media

Economisch