Hooghoudt blijft sponsor Eurosonic Noorderslag

15-01-2021 (10:23) - Marketing

De Groningse familiedistilleerderij Hooghoudt zet de samenwerking met het jaarlijkse muziekevenement Eurosonic Noorderslag (ESNS), ondanks corona, voort. Het muziekfestival - met conferentieprogramma - dat zich inzet voor de circulatie van Europese muziek door heel Europa, vindt dit jaar voor het eerst wegens de maatregelen volledig online plaats.
 
Ondanks de keuze het hele programma online af te werken, heeft Hooghoudt er bewust voor gekozen om met ESNS te blijven samenwerken. Hiermee wil Hooghoudt aantonen dat zij trots zijn op hun eigen stad en de verbindende initiatieven die door Groningers in het leven worden geroepen.
 
De samenwerking is één van meerdere collaboraties waar Hooghoudt zich heeft ingezet om lokale ondernemers en initiatieven te ondersteunen tijdens de coronacrisis. Eerder werkte Hooghoudt actief samen met het initiatief ‘Help de Horeca’ en sponsorde ze ‘Nacht van de Groninger Horeca’ dat zich hard maakte voor Groningse horeca-ondernemers.

Arno Donkersloot, algemeen directeur Hooghoudt: “Bewonderenswaardig hoe een iconisch muziekevenement als ESNS binnen korte tijd zich heeft weten te transformeren naar een compleet online platform. Voor ons was het een no-brainer om ESNS te blijven steunen. Zeker in een tijd waar de muziekindustrie en het evenementenbranche twee van de meest hard getroffen sectoren zijn. Wij Groningse ondernemingen moeten elkaar blijven helpen tijdens de crisis.” 

Bureaus

Media

Economisch