JBL lanceert digitale shop-in-shop voor online retailers in Europa

21-10-2020 (10:46) - Marketing

JBL lanceert een digitale shop-in-shop voor online retailers in Europa. Hiermee is een consistente premium branding gegarandeerd en het stelt JBL in staat om zijn content in één keer beschikbaar te stellen op de websites van alle aangesloten retailers. Alle content kan hierdoor snel en efficiënt geüpdatet en gemanaged worden, zonder dat retailers zelf iets hoeven te doen. Het doel: een hogere conversie en een toename van sales.
 
“We leven tegenwoordig in een wereld waarin consumenten een waardevolle merkbeleving willen hebben bij alle touchpoints”, aldus Edward Tetteroo, partner van This Page Amsterdam dat JBL bij de realisatie van de nieuwe shop-in-shop helpt. “Premium merken moeten dezelfde merkbeleving bieden in indirecte e-tail kanalen als in hun eigen directe kanalen. JBL pakt deze uitdaging aan door een digitale shop-in-shop uit te rollen over hun online retailer netwerk, waarmee ze zich echt onderscheiden van de concurrentie.”
 

Roll-out van shop-in-shop

De eerste retailers in het netwerk van JBL zijn inmiddels live met de digitale shop-in-shop. Mediamarkt België is een van de eerste die live is gegaan; gevolgd door andere grote Europese spelers in de markt.
 

De digitale shop-in-shop van de toekomst

This Page Amsterdam heeft een premium digitaal platform gecreëerd waarop de product USP’s van JBL gepresenteerd worden in een volledig JBL gebrande omgeving. De digitale shop is dynamisch en loopt altijd real-time synchroon met de producten, prijzen en beschikbare voorraden. Tegelijkertijd biedt het platform bezoekers een rijke mediaervaring met video’s, product hotspots en waardevolle functies als vergelijkingstabellen en customer reviews.
 

Bureaus

Media

Economisch