Jumbo steunt eindexamenleerlingen

18-05-2021 (10:31) - Marketing

De eindexamens zijn begonnen en dat betekent voor heel veel jongeren uren studeren en mogelijk veel spanningen. Dat geldt ook voor de jongeren die een bijbaan hebben bij Jumbo Supermarkten. Jumbo geeft hen een steuntje in de rug met een eindexamenpakket, een gratis examentraining, een podcast en een nieuwe track met zangeres Bente. Dit nummer heeft een binaurale beat met diverse toonhoogtes, wat concentratieverhogend werkt.
 
Jumbo wil met deze nieuwe campagne een ode aan de eindexamenkandidaten geven op een leuke manier. De eindexamenperiode werd afgetrapt door Bente Fokkens, de 20-jarige zangeres bekend van onder andere The Voice Kids en diverse speelfilms, met een nieuw nummer voor álle hard studerende examenkandidaten. De nieuwe track heet ‘Morgen’ en de songtekst is voor iedere eindexamenkandidaat herkenbaar. Het nummer haakt in op de stress en het ontstressen, waardoor het voor veel jongeren relevant is. Ook is er binaurale audio in het nummer gemixt. Dit zijn twee tonen met een verschillende geluidsfrequentie voor elk oor. De hersenen maken zelf een derde toon aan van het verschil tussen die frequenties en die derde toon zorgt ervoor dat de hersenen geactiveerd worden, wat ervoor kan zorgen dat je je beter concentreert.
 

Podcast Het Tussenuurtje

Tijdens de examenperiode nemen de vier scholieren van de bekende podcast 'Het Tussenuurtje' een mini eindexamen special op. In de ‘powered by Jumbo’ afleveringen bespreken ze de eindexamens, bellen ze met bekende gasten en geven ze tips om je eindexamens met vlag en wimpel te behalen.
 

Het Jumbo eindexamenpakket

Naast het lied en de podcast heeft Jumbo een eindexamenpakket samengesteld voor de collega’s en ongeveer 2.500 Jumbo-collega’s hebben dit pakket thuis ontvangen. In dit pakket zit onder andere kauwgom, waardoor leerlingen zich beter kunnen concentreren. Ook kunnen zij zich daarnaast kosteloos inschrijven voor een online eindexamentraining, verzorgd door MyTutor.
 

Credits

Klant: Jumbo Supermarkten
Creatief concept: Fama Volat
Songwriting: Bente Fokkens, Okke Punt, Tom Meijer
Muziek productie: Top Notch, Universal Music Group, Amp.Amsterdam
Film productie: Studio BENG BENG
Podcast productie: De Stroom, Het Tussenuurtje
Media: WeConnect, Communicatie Team

Bureaus

Media

Economisch