KNVB weet hoe het met klantdata moet omgaan

KNVB weet hoe het met klantdata moet omgaan

23-11-2017 (09:41) - Marketing

‘De DDMA Customer Data Award is een waardering voor de organisatie die klantdata op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet in te zetten’, aldus DDMA. Met het winnen van deze prijs laat de KNVB zien dat het weet hoe het met klantdata om moet gaan.
 
Naast de KNVB waren ook Vacanceselect, Manutan en Bilderberg Hotels genomineerd voor de DDMA Customer Data Award 2017. De ingezonden case van de KNVB won het op rendement, verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. Het viel de jury op dat analytics leidend is geworden in het voeren van de klantdialoog. Datagedreven processen worden ingezet om op marketing- en salesgebied te excelleren. En dat kan alleen maar toegejuicht worden. De KNVB deed dit onder andere door de consistente inrichting van de organisatie en het maken van strategische keuzes het beste. 
 
De voetbalbond treedt in de voetsporen van Vakmedianet, dat vorig won. Vandaag presenteert de KNVB zijn winnende case op de DDMA Data Dag.
 

RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch