KPMG: Van der Valk Hotels biedt beste klantervaring

01-10-2019 (15:27) - Marketing

De Nederlandse hotelketen Van der Valk biedt Nederlandse consumenten de beste klantervaring. Dat blijkt uit het KPMG Customer Experience Excellence onderzoek 2019.

Van der Valk blinkt volgens de Nederlandse consument niet alleen uit in de persoonlijke aandacht voor de hotelgast. Ook de betrouwbaarheid die de hotelketen uitstraalt en de mate waarin het bedrijf erin slaagt de verwachtingen van de klant te overtreffen, zorgen dit jaar voor de eerste plaats. Van der Valk laat als geen ander bedrijf zien dat de klant in de bedrijfsvoering centraal staat en is actief met de ontwikkeling en adoptie van technologieën om de klantbeleving verder te verbeteren. In de ranglijst van het onderzoek wordt Van der Valk gevolgd door bol.com, Lush, Rituals en Coolblue.

KPMG voert voor het tweede jaar op rij onderzoek uit onder ruim 5000 Nederlandse consumenten naar de vraag welk merk de beste klantbeleving biedt in de Nederlandse markt. Voor het onderzoek zijn ruim 200 merken in tien branches onderzocht.
 
Foto: Valk.com

Bureaus

Media

Economisch