Kruidvat wint Huismerk Product van het Jaar 2021

04-01-2021 (11:06) - Marketing

Kruidvat kan vanaf vandaag nog trotser zijn op meerdere huismerkproducten, die door de consument zijn verkozen tot ”Huismerk Product van het jaar 2021”. De organisatie achter de jaarlijkse productverkiezing “Gekozen Product van het Jaar” (POY Operations) is dit jaar voor het eerst ook op zoek gegaan naar de beste huismerkproducten van het jaar.

Door middel van een representatief consumentenpanel wordt er – per categorie – een winnaar gekozen op basis van vier belangrijke criteria: aantrekkelijkheid, innovatie, aankoopintentie en de uiteindelijke producttest*. Kruidvat wint ‘Gekozen Huismerk Product van het Jaar 2021’ in 5 categorieën met de producten: Kruidvat Oh My Hair Gummies, Kruidvat Crème Haarkleuring No Ammonia, Kruidvat Lash Define Skinny Mascara, Kruidvat Natures Shampoo en Kruidvat Midpack Luiers in de maat 0, 1 en 2.
 
Het bekende beeldmerk ”Gekozen Product van het Jaar” is het resultaat van een streng selectieproces en is al jaren zichtbaar op tientallen producten in Europese supermarkten en winkels. Om ook huismerken in hun eigen categorie te laten uitblinken in innovatie en eigenheid organiseert het bedrijf achter “Gekozen Product van het Jaar” (POY Operations), deze onderscheidende productverkiezing. 
 

Over Kruidvat

Kruidvat telt bijna 1.250 winkels in Nederland, België en Frankrijk en is met ruim 22.000 medewerkers marktleider in de health- & beautymarkt. Kruidvat geeft invulling aan haar motto ‘Steeds verrassend, altijd voordelig’ door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment branchevreemde producten. 

Bureaus

Media

Economisch