Let's Bee Kind campagne Bijenkorf scoort

09-08-2017 (16:52) - Marketing

De in de landelijke media veelvuldig besproken 'bijen campagne' van De Bijenkorf is inmiddels deels tot een einde gekomen en heeft tot nu toe een flink bedrag voor de bescherming van de teruglopende bijen-populatie in het laatje gebracht.


Momenteel staat de stand op 12.844 euro, dat name door de verkoop van de peciale Let’s Be kind collectie tot stand is gekomen. Dit bedrag groeit nog steeds want er loopt nog  een aantal evenementen in diverse Bijenkorf-filialen.


Bee & Bee


Tijdens de campagne konden consumenten voor een bedrag van 250 euro overnachten in een Bijenkorf van hun keuze, inclusief ontbijt, personal shopper en nog veel meer extra's. De meest bijzondere Bed & Breakfast van Nederland, de Bijenkorf Bee&Bee.


The Pollinators


De Bijenkorf verdubbelt de overnachtigingkosten en doneert dit aan The Pollinators, een platform dat initiatieven ondersteunt die ten goede komen aan de bijenpopulatie. Voor het maken van de aankondigingsvideo van de Bijenkorf Bee & Bee met daarin Pollinator Egbert Jan Weeber, werkte de Bijenkorf samen met marketingbureau C2B en Four Creating. 


 


Bureaus

Media

Economisch