"Levend contact" steeds bepalender voor succesvolle merken

03-02-2019 (20:59) - Marketing

Meer dan ooit hebben merken en publiek behoefte aan "levend contact". Allemaal zoeken we the human touch. Juist op dat punt kunnen merken zich meer dan ooit onderscheiden. Dit was de stelling bij de nieuwste editie van Brands in Motion dat op 31 januari in een bomvolle Westerliefde door Globrands en Fabrique werd georganiseerd. 


Hoe krijgt jouw merk the human touch? De kick-off over dit onderwerp was tijdens de nieuwste kennissessie van Brands in Motion aan Marijn Roozemond, strateeg  bij MassiveMusic. Hij leverde met zijn presentatie music for brands het overtuigende bewijs van de (meer)waarde die muziek kan bieden.
Fabrique-directeur Matthijs Klinkert, benaderde het onderwerp vervolgens vanuit een meer theoretische visie op de mix: merken - design - interactie. 
Foodcurator Digna Kosse gaven als conceptdesigners een fraai staaltje foodtasting weg. 


Na de break hield Globrands' Geert Docter een inspirerend betoog over wat verbale merkidentiteit betekent in ons leven èn in het merkdenken van nu. Meer hierover in de volgende editie van FONK magazine (FONK 253), die over twee weken verschijnt).
Stan Boshouwers, oprichter en partner van Tinker imagineers sloot het sprekersdeel van de middag af met een beeldende presentatie over zijn nieuwe boek Worlds of Wonder over experience design for curious people. De paperback (BIS publishers, 9789063694647) is nu onder andere te kop bij bol.com


De middag werd afgesloten met een paneldiscussie waaraan sprekers en publiek partcipeerden.


Over Brands in Motion

Onder de naam ‘Brands in Motion’ organiseert Globrands regelmatig evenementen over de laatste ontwikkelingen. Deze keer samen met Fabrique. De seminars of kennissessies zijn bedoeld om bestuurders, managers en professionals op het gebied van marketing en communicatie te inspireren met de nieuwste kennis en praktijkvoorbeelden op het gebied van strategie en branding.
 

Bureaus

Media

Economisch