Longlist SAN Next Merkenbouwer 2019 bekend

19-05-2020 (07:00) - Marketing

In het kader van het gekozen thema voor het nieuwe SAN Jaarboek 2019 - WERK AAN JE MERK met als subtitel Ode aan de merkenbouwers - werd het SAN bestuur geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet want zij zijn immers de toekomst van ons vak.
 
Daarvoor heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) was direct enthousiast om dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vorm te gaan geven.
 

11 genomineerden

De Longlist 2019 van 11 kandidaten voor het SAN Next Merkenbouwer Accen zijn in in alfabetische volgorde:
Jan Blaffert (Fairphone)
Kasper Figee (Zeeman)
Brett Gaasbeek (OHRA),
Sanne Geurtjes (Campina)
Renee Kiesow (Parrano/Milner Kaas)
Femke Koenen (Samsung),
Marieke Lazeroms (PLUS Retail)
Burton Mosmans (Tessa | Vink)
Fleur Osté (Unilever | Andrélon)
Niek Schreurs (Storytel)
Tess van Kempen (McDonald’s Nederland)

Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.
 
Naar aanleiding van deze nominaties worden de genomineerden gevraagd om het liefst op één
maar max. 2 vel A4 hun argumentatie met hun CV te geven dat zij terecht op de Longlist staan en door dienen te gaan naar de Shortlist. De uiteindelijk overgebleven 3 Shortlist kandidaten zullen zich dan presenteren aan de Next Merkenbouwer jury op donderdag 17 september 2020.
 
Voor meer informatie, klik hier 
 

jurysamenstelling

Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert
 
Vijf juryleden:
Top of Minds Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2018 Arno de Jong, CMO Nederlandse loterij
Consistent Accent 2018 Michiel Dammen, CMO Dienst Publiek en Communicatie
Next VEA Legend Tim van der Wiel, Founder GoSpooky
SAN bestuur/KPN Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie
 

 


Bureaus

Media

Economisch