Marvia introduceert Marketing Kalender 2.0

13-04-2021 (13:02) - Marketing

Marvia heeft nieuwe functies gelanceerd waarmee landelijke organisaties sneller en beter hun lokale marketing activiteiten via franchisers, resellers en dealers kunnen stroomlijnen. De recent ontwikkelde tools - de Marketing Kalender en de 360 graden campagne distributie tool - levert bedrijven tijd- en kostenbesparing op. 
 
Met de integratie van de Marketing Kalender binnen het platform van Marvia, hoeven bedrijven niet langer met statische marketing kalenders te werken. Het biedt organisaties de flexibiliteit om ad hoc campagnes in te zetten en dit meteen met lokale vestigingen te communiceren. Via de tool hebben vestigingen direct inzage in de planning en de bijbehorende campagne assets, zo kunnen ze snel inhaken op geplande campagnes of product releases.
 
Ook voor resellers
Niet alleen is de Marketing Kalender een handige tool voor bedrijven met lokale vestigingen, ook is het goed inzetbaar voor bedrijven die met resellers en (verkoop)partners werken. Resellers hebben op deze manier altijd de marketingplanning inzichtelijk, en weten zo wanneer ze nieuwe campagnes en bijbehorende assets kunnen verwachten.

360ο campagne distributie
Naast de Marketing Kalender heeft Marvia een nieuwe 360ο campagne distributie module ontwikkeld. Deze helpt marketing managers en hun partners of vestigingen in het lokaal optuigen en verspreiden van de campagnes via verschillende kanalen. Het hoofdkantoor bedenkt de campagnes en zet deze klaar in de portal, inclusief alle benodigdheden. Lokale partners geven daarna online aan van welke campagne en bijbehorende assets en kanalen zij gebruik willen maken. In een paar klikken kunnen zij de campagne content - volgens de huisstijl - opmaken en lokaal verspreiden over alle kanalen.

 


Bureaus

Media

Economisch