Maserati en Hiroshi Fujiwara presenteren capsulecollectie

25-10-2021 (11:08) - Marketing

De samenwerking tussen Maserati en 'Pioneer of Streetwear' Hiroshi Fujiwara kreeg afgelopen juni in Tokio gestalte met de wereldwijde lancering van 'Maserati meets Fragments'. De sterren van de lancering: Operanera en Operabianca, twee contrasterende Special Editions op basis van de Maserati Ghibli, gestyled door Fragment’s Creative director Hiroshi Fujiwara.
 
'Fragment meets Maserati' is een limited edition capsulecollectie van streetwear-items en is door Fujiwara en Maserati gezamenlijk ontworpen, op basis van hun kijk op de popcultuur. De collectie bestaat uit twee hoodie-stijlen, oversized T-shirts en een baseball cap, alle voorzien van de herkenbare elementen van de twee iconische merken.
 
De capsulecollectie verenigt de twee merken die er niet voor terugdeinzen om anders te zijn. De 'Fragment meets Maserati' capsulecollectie is wereldwijd beschikbaar in de Maserati Store en op Hypebeast's e-commerce platform.
 

Bureaus

Media

Economisch