Mastercard versterkt focus op vrouwenvoetbal met meer sponsoractiviteiten

Mastercard versterkt focus op vrouwenvoetbal met meer sponsoractiviteiten

22-05-2019 (12:28) - Marketing

Mastercard vergroot zijn sponsoractiviteiten in het vrouwenvoetbal. Met behulp van investeringen in clubs en ambassadeurs wil het betaaltechnologiebedrijf bijdragen aan verdere professionalisering van de sterk groeiende sport. De sponsoring in het vrouwenvoetbal bevat een combinatie van clubs en spelers, zoals Olympique Lyon, Arsenal Football Club, maar ook een aantal merkambassadeurs van teams.


Op dit moment is voetbal de meest beoefende sport onder jonge vrouwen. Door het succes van de clubs en de opkomst van grote talenten in de internationale vrouwenvoetbalwereld zal deze populariteit naar verwachting blijven stijgen. Omdat de sport steeds professionelere en competitievere vormen aanneemt, is dit volgens Mastercard het juiste moment om intensiever te sponsoren.


RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch