Mastercard voorziet Amsterdam Open Air van onbetaalbare stunts

08-06-2018 (09:09) - Marketing

Er is een ware revolutie gaande in festivalland. Munten horen binnenkort tot het verleden en contactloos betalen wordt de nieuwe norm. Mastercard vervult een voortrekkersrol hierin en maakte in samenwerking met ID&T van Amsterdam Open Air één van de eerste Nederlandse festivals zonder cash én munten. Om dat te vieren organiseerde FCB Amsterdam namens Mastercard onbetaalbare activaties op het festivalterrein.
 

Als je nooit meer in de rij hoeft te staan voor munten, dan houd je meer tijd over om van het festival te genieten. Zo verbetert Mastercard je festivalervaring. Maar daar stopte het niet. Onder het credo “Live the priceless side of music” verbeterde Mastercard ook op andere fronten de belevenis. Mastercard-houders hadden onder meer een eigen fastlane, werden verrast met festivaltegoed en kregen een verblijfsupgrade.
 

Als klap op de vuurpijl zwierf de allergrootste Mastercard ter wereld over het terrein. Festivalbezoekers werden uitgedaagd om deze samen naar de speciale stand te brengen en er contactloos mee te betalen. Wat? Een rondje van de zaak natuurlijk: champagne!
 

FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor strategie en concept. De productie van de diverse content werd samen met Fast Forward Film gedaan.
 
 


Bureaus

Media

Economisch