Nutricia helpt ouders sparen met Tikkie Terug

08-06-2021 (16:27) - Marketing

Met één simpele scan dichterbij ouders komen staan. Dat is het doel van het nieuwe spaarprogramma ‘Nutrilon Scan & Spaar’. Met dit loyaliteitsprogramma van Nutricia, een merk van Danone, kunnen ouders of verzorgers met iedere Nutrilon aankoop die ze doen sparen voor ‘geld terug’ via Tikkie. Na het aanmaken van een account, kunnen zij punten sparen door de unieke QR-code aan de binnenzijde van een Nutrilon-verpakking te scannen. Na het scannen van ieder nieuw gekocht Nutrilon-product, groeit het saldo. Deelnemers hebben na vier scans al 400 punten gespaard en dat is voldoende om een Tikkie Terug van 4 euro of hoger aan te vragen.
 
Zij kunnen er óók voor kiezen om verder te sparen en hun punten later in te wisselen voor een Tikkie met een hoger bedrag. Het is de eerste keer dat Tikkie Terug wordt ingezet als onderdeel van een doorlopend loyaliteitsprogramma.
 

Makkelijk én veilig

Met Nutrilon Scan & Spaar worden Nutricia klanten beloond voor hun loyaliteit. Nutricia kijkt continu naar manieren om dit voor klanten nog leuker én makkelijker te maken. De samenwerking met Tikkie is een eerste stap waarmee Nutricia nieuwe toepassingen van technologie in de communicatie met ouders verkent. Om het voor klanten nog leuker én milieuvriendelijker te maken, maakt Nutricia nu voor het eerst gebruik van QR-codes in haar loyaliteitsprogramma’s.
 

Tikkie

De samenwerking met Tikkie zorgt ervoor dat klanten niet alleen in een handomdraai hun geld terug ontvangen, maar het waarborgt ook de veiligheid van het spaarprogramma. Tikkie is immers al een bekende, populaire en veilige manier van terugbetalen. Door de impact van corona is het gebruik van QR-codes om contactloze betalingen te verrichten door veel consumenten al omarmd. Deze vorm van geld terugkrijgen is dus volledig in lijn met wat je anno 2021 mag verwachten: 100% digitaal, snel en vertrouwd.

Bureaus

Media

Economisch