Online besteld pakket krijgt een persoonlijke actie boodschap voor goed doel

29-05-2020 (10:27) - Marketing

IMPACKD lanceert het medium ‘Ads on Boxes’ waarmee online bestelde pakketten in persoonlijke COVID-19 actie boodschappen worden omgezet. Er worden dagelijks duizenden pakketjes thuisbezorgd met de potentie om als waardevolle advertentieruimte te fungeren. Initiatiefnemers Bas Bunge & Marc Hoes zetten deze ruimte in met een heldere visie: maatschappelijke initiatieven de zichtbaarheid geven die ze verdienen.
 

#DASLIEF

MediaMarkt, verpakkingsleverancier Paardekooper Packnowledge en Stichting Ideële Reclame (SIRE) maken als eerste gebruik van het medium. Travelbags.nl volgt en zet ook duizenden dozen in, samen met verpakkingsleverancier DS Smith. De dozen worden ingezet voor de #DASLIEF campagne die eind maart door SIRE gelanceerd werd. Dit om iedereen die nu iets extra’s voor een ander doet te bedanken en anderen te inspireren ook iets liefs voor een ander te doen.
 
IMPACKD, Joe Public Take-Away Advertising en Blauw Gras regelen het artwork, de webshops stellen ruimte op de dozen beschikbaar en de verpakkingsleveranciers nemen de printkosten op zich.
 
Het resultaat: duizenden dozen met een actie boodschap, zichtbaar bij ruim 17 duizend consumenten thuis.
 

Bureaus

Media

Economisch