Peugeot lanceert lifestyle-collectie met nieuwe merkidentiteit

08-06-2021 (15:19) - Marketing

De nieuwe lifestyle-collectie van PEUGEOT is te koop. De collectie bevat een kledinglijn met onder andere poloshirts, bodywarmers en windjacks en accessoires zoals pennen, notitieboekjes of paraplu's - allemaal voorzien van het nieuwe PEUGEOT-logo of een afgeleide daarvan. De items versterken de nieuwe merkidentiteit en zijn verkrijgbaar in de online shop van PEUGEOT.
 
PEUGEOT-liefhebbers, zowel dames als heren, kunnen de nieuwe kledinglijn elk seizoen dragen. De collectie bestaat namelijk uit petten, T-shirts, poloshirts met korte mouwen in piqué breisel, overhemden van biologisch katoen, sweatshirts, bodywarmers, wollen en kasjmier pullovers en windjacks. De meeste modellen zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Elk item bevat het nieuwe merklogo met de iconische leeuw, soms in meer subtiele vorm zoals geborduurd op de trui.
 

Details

De ontwerpers van PEUGEOT Design Lab hebben de details tot in de puntjes uitgewerkt zodat er een exclusieve collectie is ontstaan. De bodywarmer bevat doorgestikte patronen, de ritsen, zoals die op de polo, zijn waterdicht, de thermisch gelaste naden van het windjack zorgen voor optimale isolatie, de mokken hebben een uniek geometrisch handvat en het ergonomisch handvat van de paraplu's zorgen voor een perfecte grip. De materiaalkeuze voor bepaalde kledingstukken en accessoires sluit aan bij de wens van PEUGEOT om duurzame ontwikkelingen te bevorderen: het leer van de portemonnees en etuis is van gerecyclede materialen, het T-shirt is gemaakt van biologisch katoen.

Bureaus

Media

Economisch