PSV heeft wereldprimeur met langste shirtopdruk ooit

28-01-2020 (15:56) - Marketing

Brainport Eindhoven heeft tijdens de wedstrijd PSV – FC TWENTE eenmalig hun sponsornaam vervangen door ‘het verhaal achter het shirt’. Daarmee heeft het partnership een wereldprimeur met de langste shirtopdruk ooit. De actie is ontwikkeld door marketing en communicatiebureau Fama Volat.
 
Op het shirt wordt in dertien regels tekst het verhaal achter de samenwerking tussen de bedrijven Philips, ASML, VDL Groep, Jumbo Supermarkten, High Tech Campus Eindhoven en PSV verteld. Juist in de sportief mindere tijden van de club wil shirtsponsor Brainport Eindhoven de nadruk leggen op de kracht van de regio: verbinding.
 

Handtekeningen

Spelers en oud-spelers hebben zich aan het verhaal verbonden door het bijzondere shirt te tekenen. Zoals Ji-Sung Park (Zuid-Korea), DaMarcus Beasley (Verenigde Staten), Sun Xiang (China), Luuk de Jong (vanuit Spanje), Kalusha Bwalya (Zambia), Ritsu Doan (Japan), Francisco Rodriguez en Carlos Salcido (Mexico).
 
De getekende shirts worden aan supporters van PSV ter beschikking gesteld door middel van een win-actie op hetverhaalachterhetshirt.nl. Ook hangen de unieke PSV shirts in speciaal tot etalage geprepareerde mupi’s in de hele regio.
 


Bureaus

Media

Economisch