Ranomi Kromowidjojo ambassadeur van Toyota in aanloop naar Olympics 2020

22-03-2019 (10:21) - Marketing

Toyota is het eerste automerk dat wereldwijd partner is van de Olympische- en Paralympische Spelen. Het officiële partnerschap komt voort uit het merk’s diepe overtuiging dat alle mensen zich vrij moeten kunnen bewegen, om het beste uit zichzelf te halen. En dat is precies wat Ranomi de komende periode wil gaan doen.
 

“Tokyo nadert snel. Aankomende zomer zijn de wereldkampioenschappen, het eerste kwalificatiemoment voor de spelen, en ook voor dit WK moet ik me kwalificeren. Ik train dus voor Tokyo, maar moet op korte termijn al presteren. Mijn droom is om te zwemmen zoals ik nog nooit gezwommen heb, om m’n beste tijden neer te zetten,” aldus Kromowidjojo.
 

Start Your Impossible

De samenwerking tussen het merk en de 28-jarige topsporter is onderdeel van ‘Start Your Impossible’, de wereldwijde campagne van Toyota rondom het partnership met de spelen. In een serie videoportretten vertellen de ambassadeurs hoe zij het onmogelijke mogelijk maken. De campagne startte in 2019 met paralympisch snowboard kampioen Chris Vos en olympisch gouden medaillewinnaar in het shorttrack Suzanne Schulting. Vorige week werd de video van de snelste én beste handbiker ter wereld, Jetze Plat, gelanceerd, waarin hij vertelt over het verwezenlijken van zijn jongensdroom.
 

Bureaus

Media

Economisch