Rémy Martin in augmented reality merkactivatie

05-07-2018 (14:05) - Marketing

Rémy Martin heeft kunstenaar Matt W. Moore gevraagd om het volgende hoofdstuk van het eeuwenoude merk tot leven te brengen met een limited edition VSOP en een augmented reality-app.


Matt. W. Moore: "Through augmented reality, let's create things that have never been seen before." 

 

kracht van digitaal

Aangestuurd door de kracht van de mogelijkheden op digitaal gebied, heeft Matt een visueel verhaal gemaakt, waarbij hij ook geput heeft uit zijn eigen werk. Op die manier is een nieuwe beeldtaal ontstaan die het verleden combineert met hedendaagse vormgeving. 

 

ARt

Consumenten kunnen een rondleiding maken door hun stad waarbij ze zowel toeschouwer zijn als maker en kunstenaar. 'ARt ' staat voor Augmented Reality Tour, en is gelanceerd in alle grote steden van de wereld, van New York en Londen tot Moskou en Shanghai. 


Het is een merkactivatie waarbij op een handige manier techniek wordt gecombineerd met kunst. Rémy Martin belooft dat de mogelijkheden eindeloos zijn, en dat consumenten allerlei tools op het gebied van 3-D kunnen inzetten om hun omgeving vorm te geven. De app is te vinden in de Apple Store.


Bureaus

Media

Economisch