Robert Bohemen CMO TomTom

09-10-2017 (16:15) - Marketing

TomTom (TOM2), aanbieder van navigatietechnologie, heeft Robert Bohemen aangesteld als Chief Marketing Officer. Robert heeft veel ervaring in het leiden van digitale- en veranderprojecten. Zijn belangrijkste taak wordt het verstevigen van TomTom’s positie op het gebied van navigatietechnologie.
 

Harold Goddijn, mede-oprichter en CEO van TomTom: “We zijn verheugd om Robert toe te voegen aan ons team. In de afgelopen jaren hebben we onze B2B-activiteiten aanzienlijk uitgebreid en hebben we veel momentum. Nu is het tijd om onze marketingcapaciteiten te vergroten en onze boodschap te versterken.”
 

Bohemen is verantwoordelijk voor het merk TomTom, de corporate communicatie en alle marketing- en communicatie-gerelateerde activiteiten. Bohemen brengt veel kennis mee over technologie, digital, consumenten- en retail-marketing. Voorheen was hij actief in verschillende marketingfuncties bij onder andere Vodafone, Agilent Technologies en Hewlett-Packard. Bovendien was hij als CMO van De Bijenkorf verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf. Ook was hij actief als CMO van Blokker Holding.

Bureaus

Media

Economisch