Shell nieuwe sponsor Circuit Zandvoort

06-06-2018 (13:54) - Marketing

Shell sluit een driejarige sponsorovereenkomst met Circuit Zandvoort. Naast baansponsoring gaat Shell het tankstation op het circuit uitbaten. Het is niet voor het eerst dat Shell en Circuit Zandvoort samenwerken. In de jaren tachtig en negentig was Shell ook al sponsor.


Op het circuit zullen de merken Shell V-Power en Shell Helix prominent aanwezig zijn. Het tankstation gaat uitsluitend Shell V-Power verkopen. Deze brandstof is vrijwel identiek aan de brandstof die het door Shell gesponsorde Ferrari Formule 1-team gebruikt.

Shell is al tientallen jaren actief betrokken bij de motorsport, waar haar producten onder extreme condities worden getest. De kennis die hiermee verkregen wordt, past Shell toe in de ontwikkeling van producten die geschikt zijn voor voertuigen op de openbare weg.


Bernhard van Oranje

Vandaag werd de overeenkomst voor het partnerschap tussen Shell en Circuit Zandvoort officieel ondertekend door Bernhard van Oranje (mede-eigenaar van Circuit Zandvoort en fervent coureur) en Machteld de Haan (General Manager Shell Retail Benelux and France).

Bernhard van Oranje: “We zijn bijzonder trots op deze samenwerking. Shell is een bedrijf met een rijke historie die gekoppeld is aan het racen en aan Circuit Zandvoort. Maar voor de toekomst telt vooral dat Shell investeert in duurzaamheid en het bedenken van steeds zuinigere brandstoffen. Dat doet Shell mede op basis van kennis uit de autosport en in het bijzonder van de Formule 1.”


Air Miles

Dankzij de samenwerking krijgen klanten van Shell de mogelijkheid om via het Air Miles-programma gebruik te maken van aanbiedingen voor tickets op Circuit Zandvoort. Verder kijken beide partijen naar de mogelijkheden die de vele events op het circuit te bieden hebben.


RSS feed van de Bureaus pagina

Bureaus

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch