Sociaal platform Bumble lanceert Bee MindFULL

10-10-2018 (13:08) - Marketing

De app Bumble en mental wellness app Happy Not Perfect werken samen voor de lancering van ‘Bee MindFULL’, ter ere van World Mental Health Day. Het initiatief heeft als doel de betekenis van succes te herdefiniëren door problemen en uitdagingen te normaliseren.


Louise Troen, Bumble’s VP of International Marketing and Communications: “Bee MindFULL is een belangrijke campagne voor ons als bedrijf maar ook voor mij persoonlijk. Tegenwoordig voelen jonge vrouwen een enorme druk om te voldoen aan de hoge verwachtingen van de maatschappij, zoals direct succesvol en voortdurend gelukkig zijn. Dit is zowel onrealistisch als ongezond.”

 

minder stress

Met de campagne en samenwerking met Happy Not Perfect wordt niet alleen geprobeerd gebruikers bewust te maken van het belang van mentale gezondheid, ook worden praktische tips gedeeld om stress te verminderen.

Happy Not Perfect oprichter Poppy Jamie zegt, “Op World Mental Health Day is het niet alleen belangrijk om bewustzijn te creëren rondom mentale gezondheid, ook is het belangrijk om praktische hulpmiddelen aan te bieden zodat mensen dit kunnen gebruiken op een leuke, simpele en persoonlijke manier. “

 

 

 


Bureaus

Media

Economisch