SodaStream geeft tattoo aan medestrijders tegen plastic

19-09-2018 (11:28) - Marketing

SodaStream heeft ervoor gekozen om mensen die zich mengen in de strijd tegen plastic afval te belonen. Zij die op hun eigen wijze een bijdrage leveren aan de cleanup acties of andere initiatieven kunnen hun betrokkenheid laten vastleggen in de vorm van een permanente tatoeage.


Het is een tattoo van een zeeschildpad. De Zeeschildpad staat volgens SodaStream symbool voor een ode aan de natuur en de manier waarop SodaStream zich hard maakt voor een betere leefomgeving en een significante afname van plastic afval. Zo nam SodaStream afgelopen zaterdag ook deel aan de World Cleanup Day met een opruimactie waarbij de nadruk vooral lag op het voorkomen van nieuw afval door het uitdelen van een herbruikbare fles. ‘Plastic fighters’ kunnen zich nog opgeven via de speciaal daarvoor ingerichte website

 

sterkste man

De sterkste man ter wereld Júliús (Thor) Björnsson (ook wel ‘The Mountain’ genoemd) roept zijn fans op om deel te nemen aan het gevecht tegen plastic afval en zal zelf ook een permanente tattoo van een zeeschildpad nemen. ‘Ik heb besloten met deze tatoeage te laten zien dat ik me inzet in deze strijd en om waardering uit te spreken naar alle plastic fighters die de stranden van de planeet schoonmaken. Ik daag iedereen uit om aan een cleanup actie deel te nemen en een einde te maken aan onze wereld die helaas overheerst wordt door plastic wegwerpflessen’.



 


Bureaus

Media

Economisch