Staatsloterij komt met Prinsjesdag-inhaker

16-09-2019 (17:24) - Marketing

Op Prinsjesdag maken alle leden van Club Staatsloterij, het loyaliteitsprogramma van Staatsloterij, 24 uur kans op een koffertje met daarin €3000. De actie is een knipoog naar de traditie dat de minister van Financiën op Prinsjesdag de Miljoenennota en de Rijksbegroting in een koffertje aan de Tweede Kamer aanbiedt.
 
Club Staatsloterij-leden kunnen via het Direct kans-mechanisme hun punten inzetten om deze bijzondere prijs te winnen. Een van de doelstellingen van de campagne is om spelers die nog nooit of lang geleden hebben meegespeeld te (re)activeren. Door middel van een speciale e-mail worden zij op de hoogte gesteld van de inhaker. Het concept en de realisatie van de campagne is van Doornvogel, het bureau dat merken loyaal maakt aan klanten. En andersom.
 
Everaldo van Doorn, managing partner Doornvogel: “Bij deze Prinsjesdag-inhaker hebben we gebruik gemaakt van het bestaande Direct kans-mechanisme van Club Staatsloterij, maar wordt door de timing van de actie en een aftelmechanisme actualiteit, urgentie en spelbeleving toegevoegd”.

Bureaus

Media

Economisch