StukTV en Conimex openen street food pop-up in Bangkok

05-07-2018 (10:17) - Marketing

Giel, Thomas en Stefan van het YouTube kanaal StukTV zijn een bijzondere uitdaging aangegaan in samenwerking met Conimex. De uitdaging is om binnen dertig uur na aankomst in Bangkok een leeg pand in het centrum van de stad te transformeren in een goedlopend street food pop-up restaurant, waar zij zelf Thaise gerechten gaan bereiden.


Giel de Winter: “StukTV gaat al sinds het begin de meest uiteenlopende uitdagingen aan. Toen Conimex met de uitdaging kwam om binnen 30 uur in het hectische Bangkok een street food restaurant te openen, hebben we die meteen aangenomen.”

 

koffer met eten

In twee afleveringen, die vanaf zondag 1 juli en zondag 8 juli te zien zijn op StukTV, is te zien of het de mannen lukt om in het chaotische centrum van Bangkok een street food pop-up restaurant te openen. De drie StukTV gezichten kregen een grote koffer vol Conimex Street Food maaltijdpakketten mee, maar moesten verder alles zelf regelen, van de naam en inrichting van hun restaurant tot de variatie aan verse ingrediënten in de keuken en de klantenwerving. Het doel is om te kijken of de Pad Thai nét zo smaakt als in Azië. 

 

lancering

De pop-up actie is onderdeel van de lancering van de nieuwe Aziatische Street Food maaltijdpakketten van Conimex. In de reeks zijn vanaf heden de gerechten Thaise Pad Thai, Indonesische Saté Ayam, Thaise Penang Curry verkrijgbaar in de Nederlandse supermarkten.
 


Bureaus

Media

Economisch