Thinkwise sponsort Jutta Leerdam op haar weg naar succes

12-01-2022 (13:35) - Marketing

Thinkwise, leverancier van een low-code platform voor kernapplicaties, maakt het sponsorschap van Jutta Leerdam bekend. Tijdens het OKT was Thinkwise voor het eerst op haar schaatspak te bewonderen.
 
Hiermee wordt de samenwerking met de 23-jarige ’s-Gravenzandse uitgebreid met een persoonlijk sponsorship. Jutta is al het gezicht van de Thinkwise Guarantee-campagne, waarin Thinkwise als eerste IT-leverancier aankondigde garantie te leveren op het moderniseren van complexe bedrijfsapplicaties. Thinkwise belooft verouderde IT-oplossingen binnen 12 maanden te vernieuwen. Lukt dit niet, dan komen de kosten voor de rekening van Thinkwise. Deze boodschap werd wereldkundig gemaakt door het presenteren van de eerste parfumlijn binnen de technologiewereld genaamd: Guarantee, met Jutta Leerdam als boegbeeld. 

Bureaus

Media

Economisch