Top influencer Negin Mirsaheli krijgt eigen horloge bij Cluse

20-10-2017 (15:41) - Marketing

Horlogemerk CLUSE en digital PR & comms agency GreatQuestion! lanceren deze week de nieuwe campagne voor de limited edition gift box, ontworpen door top influencer Negin Mirsaheli.

 
GreatQuestion! is verantwoordelijk voor het concept, styling en art direction voor de campagne. Creatief bureau SuperHeroes, het moederbedrijf van GreatQuestion!, was nauw betrokken bij het proces en de samenwerking. De CLUSE x Negin campagne is het tweede resultaat uit de samenwerking met GreatQuestion! en SuperHeroes, die sinds juli is gestart.
 
 
De campagne rolt zich online uit op alle social media kanalen van CLUSE en Negin, en bestaat uit foto’s, een making of- en lancerings video en social media content. Hiernaast wordt de campagne ook gebruikt voor e-commerce en retail.
 

Negin Mirsaheli behoort tot de absolute top van Instagram influencers en heeft 4,3 miljoen Instagram followers, waar zij dagelijks foto’s deelt van haar leven en fashion style. Negin is al enige tijd ambassadeur en fan van CLUSE, waardoor de samenwerking een logisch vervolg was vanuit zowel CLUSE als Negin. Voor de gift box ontwierp Negin haar eigen horloge, bestaande uit een Minuit Rose Gold Mesh band en een Pink Velvet band. Dit is de allereerste keer dat CLUSE een exclusieve samenwerking aangaat met een ambassadeur.

Bureaus

Media

Economisch