Trustpilot sluit met nieuw logo aan op strategie
14-06-2018 (11:32) - Marketing
Na een jaar van onderzoek en samenwerkingen met diverse consumenten en bedrijven, heeft Trustpilot vandaag zijn nieuwe brand identity gelanceerd.
Met de nieuwe huisstijl, het logo en andere visuele elementen sluiten wil Trustpilot aansluiten op de nieuwe missie, namelijk bedrijven en consumenten samenbrengen om ervaringen te verbeteren.
Peter Mühlmann, oprichter en CEO van Trustpilot: "We begeven ons in het tijdperk waarin de stem van de consument zwaarder weegt dan ooit tevoren. Toonaangevende bedrijven innoveren sneller en creëren een grotere affiniteit met hun merk als zij gehoor geven aan de wensen en behoeften van hun klanten. Dit doen zij door klanten hun ervaringen te laten delen op ons platform, om vervolgens goed naar de feedback te luisteren en ermee aan de slag te gaan. Later dit jaar zullen we diverse nieuwe producten en functies lanceren. Dit alles maakt Trustpilot voor mij het krachtigste reviewplatform ter wereld.’’
vertrouwen is belangrijk
Het nieuwe merk en de missie van Trustpilot leggen de nadruk op het oplossen van hedendaagse problemen rond vertrouwen, die spelen in het open internettijdperk. "Het internet zoals we dat vandaag de dag kennen, is compleet anders dan toen Trustpilot tien jaar geleden werd gelanceerd en de hele e-commerceindustrie nog in zijn kinderschoenen stond,’’ aldus Glenn Manoff, Senior Vicepresident Brand bij Trustpilot.