Viacom Benelux lanceert 'Advanced Marketing Solutions'

20-06-2019 (13:15) - Marketing

Viacom International Media Networks Benelux kondigt vandaag haar nieuwste B2B propositie 'Advanced Marketing Solutions' aan. Met deze propositie speelt Viacom in op de groeiende behoefte aan content marketing onder adverteerders, met name onder jongerenmerken. 


Advanced Marketing Solutions geeft merken de mogelijkheid om intensief samen te werken met de content-teams van Viacom Benelux op specifieke domeinen voor jongeren, zoals muziek, fashion, fitness, comedy, gaming en meer.


De nadruk komt te liggen op 'always-on' digital content waarbij adverteerders hun merkboodschappen kunnen vertellen via de rijke editorial content van de Viacom Benelux merken (Nickelodeon, MTV, Comedy Central, Spike) en gebruik kunnen maken van het grote, selectieve bereik van de Viacom jongerenplatformen.


drie pijlers

De nieuwe commerciële propositie is gebaseerd op drie strategische pijlers: jongeren expertise, (branded) storytelling en (digital) content distributie. Op basis van deze drie services nodigt Viacom Benelux jongerenmerken uit om samen te werken op specifieke content marketing domeinen en met relevante personalities binnen die domeinen.


Michel Palmen, Head of Advanced Marketing Solutions: 'Naast campagnes hebben merken steeds meer behoefte aan ‘always-on’ content om de gewenste connecties te maken met hun publiek. Die content kun je als merk zelf ontwikkelen en distribueren, maar ik ben ervan overtuigd dat samenwerking met onze content en storytellingexperts veel meer impact en resultaat oplevert. Ik heb ongelooflijk veel zin om dit nieuwe hoofdstuk voor Viacom Benelux in te vullen met succesvolle partnerships!'
 


Bureaus

Media

Economisch